10 abril 2008

Dilluns, nou horari.

Demà és el meu últim dia d’un horari infernal, que no li desitje a ningú. Han sigut quasi tres mesos treballant de cinc del matí a dotze del migdia. Sé que molta gent pensa que sóc una exagerada, segurament eixa gent mai s’ha alçat a les quatre i quart de la nit , ha abandonat el caliu de l’edredó, la foscor de la habitació i el silenci de la ciutat , per anar a fer faena. Per què a les cinc del matí un no pot fer funcionar les neurones com cal, per que evidentment no has pogut dormir les teues huit hores. Aixó sense oblidar que a les cinc del matí els carrers estàn totalment buits, i camines cap a la faena guaitant amb la cua de l’ull pels cantons, sortejant a la por que només eix al carrer de matinada. A banda de lluitar contra la fam (arriba a les set) , la coentor d’ulls (arriba a les nou, ja portes quatre hores pegat a la pantalla) i la son (que arriba a les onze).


Així que espere poder recuper prompte el meu bioritme natural, dormir com cal, poder dir als amics que tornen a telefonar-me per la nit, sopar com les persones i anar-me’n al llit quan em done la gana, i no a l’hora del bany dels xiquets de bolquers.

Dilluns començe un extraordinari horari de funcionari, horari al que torne després de sis o set anys de torns marginals. Hauré de canviar les classes d’anglés i el gimnàs, inclús les sessions de cine. Només tiraré en falta poder anar a comprar al mercat central, ara hauré d’anar els dissabtes.

Per una banda tinc un montó d’il.lusió, per altra por. Semble un xiquet que estrena escola. A mi m’haguera agradat tornar a un informatiu com el 24.2 , però en este horari, en fi no es pot tindre tot. Jo ho faré el millor que sé. I al cap i a la fi, només es feina, la que em paga la hipoteca i els viatjes.

8 comentarios :

Anónimo dijo...

S�c Tere, me�n alegre molt per tu, enhorabona!!!Ha tardat un poc per� ja ha arribar l�horari nou, el canvi de torn que tant estaves desitjant. Molta sort i un pet�.

dapazzi dijo...

Fallereta del 73. felicitatas, i "adeso" , les teues visites seràn , mes a sovint , ¡eperem!. (ja no hi han excuses).
(Un altra cosa, no me espantes a Miñana , perque el horari de forner se sembla al teu antic. Aixi no farem patria.)
CARMEN VES FENTE L'ANIM.... PASTISSOS ,DOLÇOS BESOS ETC,AL CALIU DEL FORN.......

Anónimo dijo...

Carmen dijo...
Els besos i els etc, poden ser a qualsevol caliu.

Anónimo dijo...

Miñana diu...

infernal? de cinc a dotze? (set)
Qui el pillara guapeta, pero també la nómina, les vacances, els dies d'asumptes propis, els dies lliures,etc..

BORO els dels pastissos i dolços no acaben a les dotze.Si fora com tu dius no m'ho pensava.
Bsts.

la sargantana del puig campana dijo...

La solució es muntar el forn entre Boro i Miñana, cada día s'alça un, i l'horari a partir entre dos. je,je.

Anónimo dijo...

Ester diu...
Aiii, quin porquet més malcriadet. Eixe cos no ha naiscut per a patir (... el de la pi, clar!).
A Boro. I si no l'altre que en quan pixa una rata tanquen l'escola!.
Tot i q no em queixe de la meua quantitat d'hores laborals semanals, la qualitat podriem qüestionar-la. Per cent, cada dia em pregunten per la barxeta. Has deixat empremta al channelnain!

Anónimo dijo...

Ester diu...
Aiii, quin porquet més malcriadet. Eixe cos no ha naiscut per a patir (... el de la pi, clar!).
A Boro. I si no l'altre que en quan pixa una rata tanquen l'escola!.
Tot i q no em queixe de la meua quantitat d'hores laborals semanals, la qualitat podriem qüestionar-la. Per cent, cada dia em pregunten per la barxeta. Has deixat empremta al channelnain!

natx dijo...

La qüestió és queixar-se : "Només tiraré en falta poder anar a comprar al mercat central, ara hauré d’anar els dissabtes"
El teu cap t'espia....
je je je


natx