20 julio 2008

Festes d'estiu



Bou, soparet al carrer, ball amb orquestra, plantada de pi, quintos...este cap de setmana he disfrutat com feia temps. Ballant, rient, menjant, bebent, vivint. I puc assegurar que estic esgotada.(El temps no perdona, recuperarte d'un cap de setmana intens com este no és tan fàcil com fa deu anys). Esgotada i feliç. Gràcies als meus amics que m'han acollit com sempre a sa casa, Boro i Cris, i també a Andriu i Tere, i a la colla dels seus amics.



Jo, que sóc una persona prou timida, em costa de vegades obrir-me, però no sé si per els graus del alcohol, per lo be que me he trobat , per que estic ara mateix perfectament de cap i d'ànima, m'he sentit privilegiada.



Els plaers de la vida hi ha que disfrutar-los amb qui vols, i eixos plaers no són un altra cosa que un "cantell" de pa amb pernil i formatge i una litrona de cervessa a les 8 del matí, un gin -tònic preparat al Levante, fer el tonto baix del pi, xarrar amb qui sens tan a prop, i dormir fins que t'alçen per sentar-te altra vegada a taula.
Ni temps per anar a la piscina hem tingut. Des d'ací moltes gràcies. Jo també vos estime.

9 comentarios :

Anónimo dijo...

bueno, bueno; què bé que t'ho passes! jajajajajajajajja

Txema Rico dijo...

Tens tota la raó...Jo també soc dels que pense que una bòna taula sense una bòna companya no val per a res...Es com anar a soles en un descapotable impresionant...en faltaría la "rubia despampanante"...ja ja ja...

Anónimo dijo...

Que quede mol clar, que aci la senyoreta Pilar , te rubios, morenos , pelats, per pelar etc. de tota mena.El que passa es que li fa falta temps, sempre va con una SARGANTANA, lo que és.

Anónimo dijo...

JAUME DIU:
Recors Pilar de Jaume i Loli.
Bocata de pamplonès amb formatge, alla per les 8 del mati................
jaimito.
nota." tinc fotos comprometedores."

la sargantana del puig campana dijo...

Je,je, eixes fotos les vull vore jo. Benvinguts a este blog. M'ha fet il.lusió.

Anónimo dijo...

Pi, per nosaltres també ha estat un cap de setmana inoblidable, amb fortes experiències i emocions, nosaltres no tenim cap foto compromesa, però tenim un vídeo que la setmana vinent intentarem penjar al Youtube, des de Quartell, plantà del pi, Pilar Llorca. A vore quan vens amb més temps, perquè en un cap de setmana no tenim suficient temps per disfrutat tots junts. Hui, dia dels quintos, la Cris i nosaltres dos, ens farem la primera ronda, un gintònic, a la teua salut. T'estimem, un beset andriu i tere.

la sargantana del puig campana dijo...

no hi ha dret, jo també vull estar ahi i fer-me el gintònic en viu i en directe. Ohhhh.

Anónimo dijo...

Channel 9 ha tingut algunes coses bones... descobrir-nos!
La festa, el somriure, la vida... no te "trellat" sense les persones a qui estimem.
Potser és hora que ens la peguem les quatre ¿no?

Anónimo dijo...

quan i on?