13 abril 2015

13 de abril : Día internacional del beso

Amb els ulls oberts, 
i amb els ulls tancats, 
al nas, 
mossegant-me el llavi, 
al front per vore si tinc febra, 
a cau d'orella dient-me com m'estimes, 
el ràpid del "fins després", 
el de cinc segons recolçats a la paret del portal de ta mare, 
baix els llençols quan demanes guerra, 
el de bon dia i el de bona nit, 
el que té gust a café i el que sap a resaca, 
aquell llarg i acollidor entre romaní i timó, 
el del mos al bescoll quan em rente el cap, 
el que em consola i sap a llàgrimes, 
el que em fa callar, 
el primer i l'últim d'un seguit llarg tirats al sofà, 
el que "sap a glòria" quan fa dies que no ens veiem, el virtual, 
el que no t'esperes i el que es veu vindre, 
aquells primers fets amb vergonya, 
el de després de fer-ho totalment esgotatats amb l'últim alè, 
el primer d'enamorats amb 14 anys, 
i l'últim, que encara hui em crema.

No hay comentarios :