09 noviembre 2011

Una crisis lectora

En el transport públic. Al llit abans de dormir. En la intimitat del bany. En l'hamaca de l'horta. En la sala d'espera de la consulta del metge. Tirada al sofà. Al llit de matí, quan no tens pressa per alçar-te. En la platja amb el solet. ...... En tots eixos moment m'apeteix llegir un bon llibre. Què estàveu pensant? Però reconec que he passat una crisi lectora. No trobava res que m'enganxara. Sobretot perquè enguany ha sigut un any magnific en lectures: Solar de Ian McEwan, Los Enamoramientos de Marias, El ruido de las cosas al caer del colombià Juan Gabriel Vásquez , o Una lectora nada común de Alan Bennett m'han fet passar molt bons moments. Així que ho tenia difícil i fins a tres llibres he encetat i res de res. Fins que he començat On ningú no et trobi d'Alicia Giménez Bartlett. Una història sobre la Pastora, una maqui amagada al Maestrat i acusada de vint-i-nou morts. Un periodista freelance de Barcelona i un psiquiatre francés van darrere de la seua pista. Estic enganxada. Com m'agrada eixa sensació. Gracies a qui me l'ha recomanat i me l'ha deixat.

3 comentarios :

Anónimo dijo...

És un plaer tenir-te ahí. Parlar de literatura, recomarnar, compartir... amb tú és sempre un luxe.
Per cert, m'ha agradat especialment "L'accabadora" jo l'he llegit en italià però la traducció al català és bona.
Muaks! Reguapa. Gràcies a tu

Anónimo dijo...

Hola guapa!!!

A mi el libro también me engancho, y si puedes acudir a una conferencia de la autora, te explica como llegó a enterarse de esta historia que es real, como se documentó, el proceso de escribirla ... de forma muy amena y cercana, aún te gusta más!!!

Besets,

Marta-CS

la sargantana del puig campana dijo...

M'apunte L'accabadora, ja que si la tens en italià no te la demanaré. Je, je, ..si fora en swahili, encara encara, je,je. Besets wapa.

Marta, que alegria tener mensajito tuyo.La verdad que oir contar como tejió la novela tuvo que estar muy bien. Besazos y abrazos para los dos.